måndag 15 december 2008

Ullared - del 2

Den här dagen har gått SÅ snabbt och snart är det dags att hämta barnen. Här kommer fler bilder från mina fynd :-)


Micki-bokstäver, som jag satte över Mollys hylla för att piffa upp!

Leksakskalas! Här är en del av det jag köpte...



Teletubbies med rullande tv som spelar musik 149:- samt Disney Barbie 49:-/styck


Carspaket (två- och trepack) för 80:- och Polka Dot Tin Tea Set för 80:-

Halva priset på det mesta av sakerna, varför har jag inte åkt dit varje år och fyndat? Skönt att ha alla paket avklarade så att jag inte behöver stressa dagarna innan jul, utan bara gå på stan och känna den där julfröjden som finns därute. Må så gott och njut av julen som nalkas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg du har.
Hoppas ni får en härlig jul!
Kram Therese B