onsdag 31 december 2008

Nyårsafton!

...och tre småsjuka barn! Inte riktigt som jag hade tänkt mig hur vår nyårsafton skulle bli. Alice var varm imorse när hon vaknade men hon ville så jättegärna gå på Madagaskar som jag köpt biljett till, så det var bara att gå ändå. Hon var eld och lågor så roligt hon tyckte det var. Första gången jag gick på bio med något av mina barn :-) Hon mår rätt så bra nu men alla barnen är dock snoriga. Lollo, Lennie och deras två pojkar kommer hit idag på middag. Det blir en tidig och lugn kväll då dom också känner sig krassliga. Men bättre att fira ihop i sjukstuga än vara ensamma!

Nu står barnen klistrade framför den världsberömda barnvakten - TV´n. P är i affären och handlar mat och jag ska snart ta en dusch och fixa iordning mig samt städa upp lite här!

Inga kommentarer: