onsdag 10 december 2008

Dags att krypa till kojs

Idag kom min gulliga mamma hem till mig och barnen. Vi åt lunch ihop och fikade sedan på pepparkakor och lussekatter. Jag passade på att gå ut en stund med Molly för att få lite frisk luft (hade inte varit ute på hela tisdagen då de stora barnen varit sjuka) och när jag kom tillbaka så hade mamma tvättat fönstren i köket och vardagsrummet, rengjort spegeln i hallen och tagit hand om disken! Hon tänkte till och med moppa golven men hittade ingen mopp... Barnen hade tydligen suttit klistrade framför tv´n och inte sagt ett ljud ;-)

Ikväll träffade jag min vän Kiki i stan för en sen fika. Alltid lika mysigt att träffas! Men tiden gick allför snabbt, som vanligt när man har roligt. Kiki fick springa iväg till tåget och jag gick hem lagom till att se sista kvarten av Bonde söker fru.

Kiki mumsade macka!

Lite väggpoesi på Sohos toalett. Gillar!




Nu måste jag verkligen lägga mig annars orkar jag inte med morgondagen. Natti natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, tack för igår!! Alltid lika trevligt och kul att träffa dig.
Kram, Kiki