måndag 15 december 2008

Ullared - del 1

Nu var det vardag igen och barnen är tillbaka på dagis allihop - friska! Jag njuter av lugnet här hemma, har precis ätit en sen frukost och städat lite. Tänkte slå in en massa julklappar som jag köpte igår. Var med min kompis Therese på Gekås i Ullared (Skandinaviens största varuhus!) och fyndade jättemycket leksaker och andra bra grejer. Behöver jag berätta hur kul det är att fynda saker till över halva priset ;-)

Hittade en vacker taklampa som passade bra över sängen!
Fyndpris: 125 :-


Även denna söta hängare hittade jag, ska sättas upp vid Mollys sovhörna.
Fyndpris: 20 :-


Dessutom hade P överraskat med att köpa en julgran när jag kom hem. Så vi hjälptes åt att klä den medan vi lyssnade på julmusik och drack glögg. Jag bytte till julgardiner i kök och vardagsrum samt fick upp adventsstjärnan på träfot (som jag också fyndade på Gekås för 99:-) Så nu är det riktig julstämning här hemma!

Återkommer senare med mer fynd från Ullared...

Inga kommentarer: