tisdag 9 december 2008

På bättringsvägen!

Idag har jag inte varit utomhus på hela dagen! Barnen mår mycket bättre nu i alla fall och det är ju väldigt skönt. Alice sov till 11.30 imorse! Lagom till lunch :-) Fast någon mat det orkade hon inte få ner. Men desto mer har det lekts och jag vet inte hur många leksaker som varit framme idag, städat har jag gjort i massor. Däremellan var jag tvungen att ta fikapaus med en kopp kaffe med mjölk till engelska favvoserien "Emmerdale" (Hem till gården) som jag sett i en herrans massa år av och till. SÅ mysig, hela samhället dom bor i och den vackra miljön - inte verkar dom jobba alls utan sitter ofta på puben ;-) Var jag tvungen att flytta utomlands igen så skulle det bli dit!




Hon kan inte få för många pussar min sessa!

Äpplen äts mycket här hemma, ställer man fram en skål så flockas dom...
Alice har klätt ut sig i vanlig ordning och Oliver springer runt utan tröja.



Stylade iordning luggen idag. Klippte nog lite för mycket hos frissan sist, ska låta den växa ut lite vid sidorna och bara klippa upp mer i mitten nästa gång. Samt slinga håret ljusare, mer som jag hade för några år sedan. Får lägga in en bild vid senare tillfälle så ni som aldrig sett mig blond får se :-)

Nu ska jag fixa middag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Jillsan!
Nu har jag också ordnat med egen blogg.... http://kmartinsson72.blogspot.com/

Välkommen att besöka den!!

Kram Kiki