lördag 6 december 2008

Britney på tv



Sitter och tittar på en dokumentär om Britney Spears på 4:an. Love Britney! P spelar poker ikväll så jag är ensam med barnen. Tror att dom två stora nu fått vattenkoppor, och det vore inte så konstigt eftersom minstingen hade det för ett tag sedan. Så nästa vecka blir jag hemma med två sjuka och prickiga barn... Nu är reklamen slut och det börjar igen. Får inte missa ;-)


Luggen är uppsatt, blir inte fin om den inte är nytvättad ;-)
Och vad håret ser mörkt ut på bilden...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det trista med luggen är att den skall vara tvättad varje dag så jag har lärt mig hur man bara tvättar luggen utan att få hela håret vått!
Och så växer den ut supersnabbt också, och vill man ha den någorlunda snygg (och inte klippa med trubbig sax själv) får man ränna hos frissan var 4:e vecka. (=dyrt att klippa bara lugg också)

Men annars är jag mest nöjd med min lugg, den döljer ju rynkorna på pannan så bra. ; )

Nu har jag också öppnat en blogg, men bara en sida ännu..

Hls
Riitta

Jill sa...

Ja, det är väl så man får göra, för att tvätta heeela håret är ju lite halvjobbigt...

Du ser väldigt bra ut i lugg tycker jag, det passar verkligen dig! Du ser flickig ut, jättesött :-)

Får jag titta in på din blogg...? Förstår ju ändå en del finska ;-) Om du vill kan du skriva adressen till den i ett medelande till mig på Facebook. Skulle vara kul!

Kram!