lördag 27 december 2008

God fortsättning! Dagen före dopparedagen...

Sitter vid datorn för första gången på flera dagar! Har inte haft sån farlig abstinens, men visst har jag saknat bloggen lite. Speciellt när jag tagit så mycket bilder och inte kunnat lägga upp dom.

Julen har varit mysig och lugn. Den 23:e kom Riitta hit med man och barn och vi fikade lite med kaffe, bulle och choklad!

Riitta och jag.

Sedan var det dags att packa väskorna och åka hem till mina föräldrar för att fira lite "dagen före" med min brors familj. I år var den första gången dom inte var med oss på självaste julafton. Då var det bara vår familj och mina föräldrar. Lite FÖR lugnt då jag tycker det är härligt med en massa barn som springer runt på julen, river i paket och skrattar. Så denna jul var det bara våra tre som åt köttbullar och rev i paket! Nästa år hoppas jag det är min brors familj också. Kanske att vi kan vira julen hos OSS i vårt nya hus som jag bestämt att vi flyttar till år 2009?

Dags för lite julmat i våra tomma magar.



Molly var vacker i sin klänning och matchade storasyrran som hade likadan.

Björn och Pasi.

Min svägerska, kompis och extrasyster Nina!

Charmtroll!

Emilia och Isabelle (kusinerna) samt Alice och Oliver

Fotar dagens outfit, svart klänning från Bik Bok.



Mamma häller upp lite bubbel...

...som avslutning på kvällen!

Inga kommentarer: