onsdag 3 december 2008

Prata med en nalle?

Det gjorde lilltjejen nyss. Nu går hon runt med en påse från Zara och biter i handtaget. Hon är så go! Jag fick världens största kram när jag hämtade henne på dagis, sen fick jag inte ens släppa ner henne på golvet. :-)

Fick rusa iväg förrut till stan för att leta efter skjorta. Och jag hittade den i första butiken, en fin vit skjorta med blå ränder. Den får min prins ha på jul och nyår. Till ett par snygga jeans. Såg även så fina killkläder, två olika skinnjackor som var SÅ tuffa! Kanske kan bli julklapp från mormor & morfar? Zara har mycket fina barnkläder och det är även min favvo affär när det gäller kläder till mig själv...

En klassisk skjorta från Zara

Nu har P och prinsen kommit tillbaka från "Buller & Bång" där dom tittat på instrument (han älskar instrument!!!)

Idag var sista dagen att söka till skola till äldsta tjejen, och jag har nu efter mycket velande fram och tillbaka valt montessori. Hennes kompisar på förskolan ska också gå där så jag vill ju att dom ska gå tillsammans. Det verkar även vara en bra bas för barnen, ett bra sätt att lära sig saker på och att jobba i sin egen takt. Så det får bli montessori - om vi nu bor kvar i stan nästa höst.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och mysa med dom små innan det är läggdags och vuxentiden börjar!

Just det - imorgon ska jag till frissan... och kommer se lite annorlunda ut! :-)

Inga kommentarer: