söndag 28 december 2008

Mer bilder från julafton...

Här är det dags att öppna paket. Tyvärr hade vi ingen tomte detta år, så dom fick delas ut av P. Men barnen var glada ändå och jag tror inte att det spelade någon roll. Tänk att det är så svårt att planera in precis allt som ska göras innan julen? Det är julklappar som ska köpas, julgran med kulor och julgransbelysning, finkläder till hela familjen, julmat, tomtedräkt, julkalender... Och varje år tänker jag att just denna julen ska jag vara ute i god tid! Och så när paketen är utdelade och julmaten uppäten så står man där och så är hela den stressiga (med dock underbara) julen över. Kan inte våren komma nu... ;-)


Molly fick denna teletubbie med tv på magen. Mormor hjälper att öppna.


Sen var det lek hela kvällen!

Lite SPA måste man också hinna med på jul, speciellt som mamma och pappa har sånt fint badrum som renoverades rätt så nyligen. Badsaltet och ljuset var några av presenterna mamma fick av mig på sin födelsedag för ett tag sedan.


Kunde inte motstå att köpa en likadan neccesär
till mamma som jag har - fast en guld!

Inga kommentarer: