tisdag 30 december 2008

Får man ha vårkänslor redan?

Snön har precis hunnit falla ner och lägga sig som ett vitt täcke över stadens gator, imorgon är det sista dagen på året. Idag lyste solen på hustaket och jag blev så glad inombords! Fast det är mitt i vintern så kände jag att nu snart så kommer det ändå en VÅR! Men imorgon blir det nog pulkaåkning om snön fortfarande ligger kvar. Jag ska ta Alice på bio och se Madagaskar 2, ska bli kul! Sedan på kvällen får vi se om våra vänner Lennie & Lollo kommer hit. Deras ena son är lite krasslig precis som vår minsting, så kanske att vi firar nyår ensamma bara familjen.

Hittade jättefina vårkläder på H&M som jag kanske beställer framöver. Tyvärr hade dom inte så mycket än men jag hoppas det kommer upp mycket mer. När Alice var 2 år beställde jag hem ett helt lass med klänningar, linnen och leggings från H&M och det är total lycka att se ett litet barn bli så glad över lite kläder!



Samtliga kläder från H&M

Inga kommentarer: