måndag 22 december 2008

Lite shopping inför jul & nyår!

Har inte hunnit tänka på vad jag ska ha på mig på jul & nyår ännu, har mest lagt min tid på att handla julklappar och finkläder till barnen. Men idag passade jag på att slinka ut på stan när vi hade ätit middag. Gick först till Zara, min favvoaffär. Hittade några fina svarta festklänningar - kostade dock för mycket för min plånbok... Köpte isället en vardagsklänning/tunika och ett par finbyxor med pressveck. Kul det också :-) På Bik Bok fanns en grön klänning, prissänkt till 199:-! Kunde inte bestämma mig om jag skulle ha den gröna eller den svarta... det blev båda! Så nu har jag lite att välja på inför jul & nyårshelgen. Känns bra!




Ovan tre bilder: Supersnygg svart klänning från Zara, 949 :-


Också denna en svart klänning från Zara, 949 :-

Byxor Zara, 299:- (fynd!)


Klänning/tunika Zara, 249:-


Denna köpte jag i grönt och svart på Bik Bok, 199:-

Imorgon kommer P´s kusin Riitta, hennes man och son hit. Hon är ju finska men pratar svenska (finlandssvenska?) flytande eftersom hon tidigare bott i Sverige. Så skönt för mig då jag helst inte pratar finska! Förstår mycket det gör jag, men pratar... nej tack ;-)


Och efter deras besök så åker vi till mina föräldrar för att ha uppesittarkväll samt fira jul. Ska bli riktigt nice. Oj, kom precis på att jag inte slagit in alla mina julklappar... Jag glömmer så mycket nu för tiden - behöver en STOR kalender i köket där jag kan skriva upp allt!


Nu kryper jag till kojs, och om jag inte hinner skriva mer innan julafton så önskar jag


En Riktigt God Jul!


♥ Pussar & kramar i massor ♥

Inga kommentarer: