söndag 30 november 2008

Utvilad

Glad 1:a advent! Kom hem idag från mamma & pappa och jag kan säga att jag har sovit nästan hela natten. Lilltjejen somnade i resesängen utan gnäll, vaknade sedan en gång på natten och fick välling - och sov sedan ända till 8.30! Stora tjejen gick upp strax innan, tog på sig tofflor och morgonrock, och påminde sin mormor om att hon ville ta ett morgonbad :-) Dom har renoverat badrummet och skaffat bubbelbad... så när hon var klar så lade jag beslag på det och bubblade ett tag. Skönt för musklerna, speciellt mina axlar som värker nästan jämt av allt bebislyftande. Detta rekommenderas för alla trötta mammor som burit och burit och burit!

Mormor & morfar var hemma hos oss en stund idag,
här gossar dom med en trött Molly.


Så nu känner jag mig rejält utvilad. Kommer inte dröja länge förrän jag åker dit igen för att hälsa på, för att få sova och bada bubbelbad... ♥VARDAGSLYX♥ det gillar jag :-)

Inga kommentarer: