torsdag 13 november 2008

Äggmacka och öppna förskolan

Hade en lugn dag idag. Diskade lite, plockade undan, satt vid datorn. Molly och jag åt en tidig lunch och efter det lade jag henne för henne att sova. Hon sov ett bra tag, jag fick smyga in och väcka henne när det var dags att hämta dom andra på dagiset. Jag gillar inte att väcka ett sovande barn egentligen, men hennes sovtid krockar oftast med dagishämtningen.


Min lilla nyponros!

Dagens outfit: Skjorta Seppälä (köpt i Finland),
vitt linne Cubus och jeanstights Bik Bok

Jag hade förberett äggsmörgåsar till barnen som dom åt utanför dagiset. Dom satt på rad alla tre och mumsade. Så söta!


Sedan lektes det en stund ute innan vi gick iväg till öppna förskolan. Har inte varit där så ofta på sista tiden, men det är skönt att komma dit ibland för att barnen ska få lite miljöombyte. Vi stannade ett par timmar och sedan bar det hemmåt för middag och barnprogram. Nu sover alla så sött och jag ska sätta mig i soffan och se på Hells Kitchen.


Natti natti.

Inga kommentarer: