måndag 17 november 2008

Shoppat och ätit pepparkakor!

Var på H&M en sväng för att köpa en present till till min mamma. Har köpt två små grejer redan, men hade sett en sak till jag ville ge henne... Kunde inte motstå att prova lite kläder också när jag ändå var där - och hittade dessa tröjor!

Svart stickad bolero och vit rundhalsad i skönt material

Min lilla kamera har gått sönder så därför får jag dras med denna klumpiga sak. Jättebra kamera såklart, men lite väl stor och tung för att fota sig själv...

Oj, ser gravid ut på denna bild...

Vit gammeldags" skjorta med knappar

Väl hemma efter min lilla shoppingtur kokade jag kaffe och mumsade After Eight och pepparkakor. Molly kom och tiggde så hon fick också smaka. Jag brukar äta något gott till kaffet, har så svårt att låta bli... måste få min dagliga sockerdos!

Lillgumman fick också vara med på kort!

Inga kommentarer: