lördag 8 november 2008

Gammal vänskap rostar aldrig!

Imorse vaknade jag vid 7.30 av att Oliver steg upp. Molly låg fortfarande och sov, hon hade sovit hela natten! Så jag tackade min lyckliga stjärna att jag fått en god natts sömn. Jag steg upp och gjorde mig iordning, sedan åt vi en härlig lyxfrukost hela familjen med tända ljus och nybakat bröd! Lite måste man lyxa till det på helgen tycker jag.

Oliver har tjuvstartat frukosten

Igår kom min goda vän Pia in till stan. Vi gick upp och ner för Avenyn för att hitta något bra ställe att gå in till. Det var rätt så mycket folk ute och musiken för för hög på de flesta ställe, i alla fall för oss som ville prata i lugn och ro. Till slut slank vi in på Jameson där det var trevlig stämning och lagom mycket folk. Jag och Pia kände oss rätt så unga, men det kan man behöva när man nu befinner sig över 30-strecket!

Trots att vi inte träffats på över 2 år så kändes det som igår! Vi uppdaterade oss lite vad som hänt i våra liv och det var ju en del på så lång tid... Pia och jag träffades för ca 6 år sedan när vi var gravida med första barnet. Vi skrattade gott åt exakt var vi träffades, på netdoktor.se... av alla ställen! Men bra var väl det, för det "klickade" verkligen mellan oss och vi är ju fortfarande vänner! Lägger in lite bilder från kvällen.

Kvällens outfit blev Tunika Zara, jeanstights Bik Bok
och halsband Pearls for Girls
.

Nu ska jag ut och träffa Pia!

Morsor på stan!

Snyggingen Pia!

Jag är på bra humör!

1 kommentar:

Pia sa...

Underbara bilder från en sååå trevlig kväll!
Puss på dig Gumman!