torsdag 13 november 2008

Solig torsdag

Frukost framför tv´n är aldrig fel.

Träffade precis min kära mor, hon hade vägarna förbi och passade på att ta en promenad med mig och barnen till dagiset i det fina höstvädret. Tyvärr blev det inte mer än så då hon skulle fortsätta iväg till jobbet. Tråkigt för mig då jag verkligen gillar när hon är här. Hon ger mig så mycket energi och får mig alltid på bra humör. Världens bästa mamma helt enkelt! Bra smak har hon också, hon hade köpt en tunika på Indiska som var så fin... tyvärr finns den inte med på deras hemsida annars hade jag visat er.

Annars är jag väl inte på det bästa humöret. Har fått två "nej tack" på jobb jag sökt. Jag har ju inte sökt jobb så länge så jag ska inte deppa ihop för det, men eftersom minstingen börjar på dagis imorgon så känns det tomt att inte ha ett jobb nu. Är ju inte van att bara vara jag själv utan barnen och jobb. Några tips på vad man kan hitta på?

När katten är borta dansar råttorna på bordet! Molly gillar
att vara i Olivers säng, här har hon tagit hans napp också...

Inga kommentarer: