tisdag 11 november 2008

Någon kommer att bli glad...

Idag överaskade jag mig själv med att vara ute i god tid. Jag brukar alltid köpa presenter och julklappar i sista minut, men denna gång ville jag inte stressa fram någon panikköpt pryl. Mamma fyller år om en vecka och det är hon som ska få presenterna. Vad det är? Det är en hemlighet! Än så länge...

Fina små paket!

Köpte även dessa fina brödkorgar. Vet inte varför jag är så galen i korgar, men man kan använda dom till så mycket. Den ena ska jag ha till bröd och den andra till... jag kommer säkert på något!

2 st för 99:- på Zone

Det är kul att shoppa! Minsta lilla sak gör en glad, bara man kommer hem med en påse så känner man sig lycklig. Kan man alltså köpa lycka? Nej, men alla små ting gör en gladare. Lite lyx i tillvaron måste man ha.

Sminkväska Kicks 49:- (extrapris), Läppstift Nivea
och Mascara 2000 Max Factor

Inga kommentarer: