torsdag 27 november 2008

Fortfarande deckad


Efter en hel dag av huvudvärk så känner jag mig helt matt och ser fram emot att lägga mig på soffan snart och koppla av, när barnen väl somnat... just nu studsar dom upp och ner i sina sängar. Hur får man två små barn att somna i samma rum???

Lunchade med Malin förut och tyvärr hade jag bara en halvtimma på mig innan det var dags för dagishämtning. Men det var mysig att få ett break hemifrån :-)


Allid lika söta och pigga Malin! Själv var man ett vrak med huvudvärk...


Molly såg alla bullar och ville egentligen inte ha någon mat...

Jag fick en fix idé och möblerade om barnens rum idag och jag hade ställt ut barnens stolar i vardagsrummet. Vips var lilltjejen uppe på stolen och lekte i vår bokhylla! Tyckte hon var så söt så jag knäppte ett kort...


2 kommentarer:

Pia sa...

Så kul att kika in på din blogg. är här nästan varje dag! Hoppas du mår bättre vännen och GRATTIS till jobbet!

Kram Pia

Jill sa...

Kul att du läser! Jag försöker skriva varje dag, men om jag inte har någon ork eller lust så gör jag det inte. Det får ju inte bli ett måste utan något man mår bra av :-)

Och ang. jobbet - tack!!!

Ha en härlig helg.