lördag 15 november 2008

Äntligen lördag

Snusa bebis är det bästa som finns...

Idag är jag på väldigt bra humör. Jag vågar inte gå in på detaljer än, men antagligen ska jag på jobbintervju nästa vecka! Så naturligtvis har jag redan börjat drömma om fast jobb med bra lön så vi äntligen kan slå till att köpa hus eller radhus. Ingenting är säkert ännu. Men drömma får man i alla fall göra! Om många rum och stora ytor, egen tvättstuga, en egen tomt... Jag vågar knappt tänka på att min dröm kan bli sann. Har drömt om hus så länge att det börjar kännas som en omöjlighet, att vi är dömda att bo kvar i vår trånga lägenhet resten av våra liv. Men nu snart kanske jag och P har jobb samtidigt - för första gången på sex år!


Inredning jag älskar, möbler från Oliver Furniture. Kaniner från Maileg.

Än så länge kan jag bara fönstershoppa...

Bilderna ovan är tagna idag när jag var på promenad med Molly i vagnen. Jag går ofta förbi denna affär (Grandma´s) och dom har väldigt mycket fint. Köpte några värmeljus där för ett tag sedan när jag skulle ha min tjejkväll. Men möblerna får vänta tills vi köper hus. Den lilla sittbänken har jag trånat efter länge...

Inga kommentarer: