torsdag 20 november 2008

Senaste status på arbetsfronten...

Jag fick jobbet, om jag vill ha det! Men eftersom jag är helt galen så sa jag att jag återkommer när jag funderat på det... Ska ha en intervju nästa vecka med en rekryteringsbyrå och efter det har jag lite mer hum av vad som händer i branchen - om det finns några jobb för mig eller inte. Ser det dystert ut så tackar jag "ja" till detta. Intervjun gick jättebra annars. Vi kom bra överens och han har en massa visioner om hur han vill att företaget ska utvecklas. Sånt gillar jag! Sen att jag blir ensam tjej på företaget... vem ska jag då kackla med??? Och inredningsgalen som jag är så kommer jag väl antagligen att möblera om, sätta upp tavlor på väggarna, ställa blommor i fönstret och tända doftljus... Företaget kommer få en lite kvinnligare touch helt enkelt :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS!!! Och vad kaxigt av dig att avvakta *ler*