fredag 21 november 2008

Första barnfria dagen

Lämnade Molly på dagis idag. Hon grät såklart när jag sa hej då - det riktigt skar i hjärtat på mig! Men jag höll mig från tårar (inte någon bra idé att börja gråta inför henne vid detta tillfälle!). Passade på att ta en tur till Avenyn i lugn och ro utan barnvagn. Kändes otroligt konstigt att inte dra en vagn och en drös med barn med sig! Kändes både tomt och skönt på samma gång.

Köpte en kamera på Siba, då min gamla digitalkamera gått sönder. Det blev en Canon Ixus 80 IS. Det är ju en ren djungel när man ska välja kanera, men jag har hört att denna ska vara bra så det fick bli den!



Jag hann även med en sväng till Lindex där det var 3 för en på hela barnsortimentet! Köpte finklänningar till flickorna som dom kan ha på jul och andra festligheter samt var sin vit bolero att ha till om det blir kallt. Även lite smått och gott kom jag över - som en gullig krona och ett par skor till Alice. Det har hon trånat efter länge... Det blir en bra julklapp!


Nu ska jag rusa iväg till dagis för att hämta barnen. Hoppas Molly haft en bra dag utan sin mamma där!

Inga kommentarer: