torsdag 12 februari 2009

Villa, vovvesanering, volvo (-17 dagar)

Vi stämmer nästan in i mallen av en Svensson-familj idag då vi skaffat bil - och just en Volvo blev det!

Jag jobbade min första dag på det nya tryckeriet, nja det blev faktiskt bara en halv då jag var hemma med Molly på förmiddagen och P tog eftermiddagen. Kändes helt okej, lokalerna är frächare än dom förra och företaget ligger inte så långt från dit vi ska flytta. Jag fick en bra feeling helt enkelt :-)

Passade på att ta en sväng in på Ica Maxi på förmiddagen och fyndade dessa skor till Oliver. Kanonpris - 29 kr! Var lite osäker på storleken men han provade dom när han kom hem och visst passade dom. Blir fräcka till jeans och t-shirt i vår :-)

Dagens fynd!



Mammas "bästaste" kille!

Nu blir det film och kanske lite kvällsfika. Imorgon är P hemma med Molly så jag kan jobba, skönt att jag nu har en bil att åka till jobbet med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å grattis till bilen:-)Kram c och elliot