tisdag 10 februari 2009

Vabb idag igen! (19 dagar kvar till hus!)

Nu har jag myst bredvid en febrig liten tjej som somnade på soffan. Jag tror jag slocknade någon sekund jag med, har varit väldigt trött dom senaste dagarna på grund av allt vaknande på natten. Molly har sovit mellan oss i sängen i flera dagar nu och vad gör man inte för att få några timmars sömn... hur som helst är det väldigt mysigt att ha henne bredvid!



Idag är det dags för 5 1/2-års kontroll på bvc och då ska Alice få sin spruta. Inte populärt kan jag tala om! Lilla damen vill helst slippa men det går inte för sig. Skönt att äntligen få det överstökat, jag har haft tid för henne två gånger tidigare som jag totalt glömt bort... skulle vara SÅ pinsamt att glömma av denna tid också! Då kan vi snacka om en helsnurrig morsa.

Liten tröttis har precis vaknat...

Och dagens oufit! Spelar ju ingen roll vad man har på sig när man ändå är hemma,
men denna klänning från Zara har jag både till vardags och hemmamys!


Må så gott och glöm inte att äta semlor! Jag åt min första idag :-)

Inga kommentarer: