tisdag 17 februari 2009

Dagisplats! (-12 dagar till hus!)

En kvinna från kommunen ringde mig igår och berättade att Oliver och Molly har blivit erbjudna dagisplats! Jag visste knappt vart jag skulle ta vägen så glad blev jag. Dom börjar redan 1 april på nya dagiset och det innebär att vi bara behöver krångla i två veckor med att skjutsa dom till stan. Skönt! All eloge till kommunen som tagit vår situation på allvar och verkligen jobbat sig för att få till det, dom skulle försöka "trolla" fram platser och det har dom verkligen gjort också. Så nu kan vi slappna av! Nu är det dessutom bara 12 dagar kvar tills vi kan börja fixa och flytta in saker i VÅRT hus. Lådorna står i vardagsrummet och det är bara att börja packa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Nu får du snart ändra från stan till landet i din profil :o)
//Therese S.

Jill sa...

Japp, jag tänkte ändra den rubriken när jag flyttat :-) Kram!