torsdag 19 februari 2009

Fullt upp idag! (-10 dagar)

Sitter upp ensam, barnen sover och P är hos sin mamma. Känner mig helt utmattad för idag har det verkligen varit en lång dag! Gick upp i ottan och sprang till bussen, hann precis med... Det var fullt upp på jobbet hela dagen (som jag iof alltid har). Det är jättekul när det är mycket att göra, det värsta jag vet är att rulla tummarna och titta på klockan. Nu vill man snarare att tiden inte ska gå så fort... Tyvärr känner jag av värken i mina axlar då jag mestadels sitter still vid datorn. En axelmassage hade inte varit helt fel!

Idag fick jag reda på att den som troligtvis ska skola in barnen på nya dagiset är deras nuvarande frökens... tvillingsyster! Och vad är oddsen för det egentligen? Det är ju två-tre mil mellan förskolorna där systrarna jobbar och så råkar dom få just hennes tvillingsyster som ny fröken... helt otroligt. Jag visste att hon jobbade på en förskola i det området vi ska flytta men att dom skulle få just henne hade jag inte räknat med. Spännande att se Olivers min när han ser sin nya fröken... undrar om han ser skillnad? Om det inte vore nog med det så jobbar P ihop med den nuvarande frökens man :-) Världen är liten.

Apropå fröknar. Oliver är så söt, alla kvinnor han inte vet namnet på kallar han för... fröken!

Inga kommentarer: