lördag 28 februari 2009

Lindexbesök!

Sol sköna sol! Nu börjar det märkas att våren är på intåg. P jobbade idag och Alice hade feber, så jag fick inte njuta av det vackra vädret så mycket. När han kom hem smet jag iväg en snabbis till Lindex och plockade på mig en massa fina kläder (till barnen alltså). Regnkläder till alla barn, tröjor, kjolar, vantar... har 30% rabatt på ett helt köp så då vill jag passa på. Hann bara vara där i 10 minuter innan dom stängde så jag hängde undan allt och får gå tillbaka imorgon för att välja lite fler plagg. Kommer bara ångra mig om jag inte handlar nu när jag får sån bra rabatt!



Lite av dom kläder jag valt. Till regnkläderna köpte jag tillhörande
stövlar av märket Tretorn som säljs på Lindex.


Har dessutom hittat en ursöt klänning på H&M som jag ska köpa till Mollsan. Älskar jordgubbar :-)

Inga kommentarer: