söndag 8 februari 2009

Vår egen reklamfilm!

Blev så glad för nu fick jag äntligen bilderna på huset från mäklaren! Högupplösta sådana dessutom, jippi :-) Dom hade legat uppe på nätet men samma dag vi skrev på kontraktet så plockades ju objektet bort på Hemnet... så jag hann aldrig ladda ner dom till hemsidan. Mailade mäklaren och frågade lite snällt om jag inte kunde få bilderna och det var inga problem. Bilderna jag lade upp tidigare på bloggen hade jag fotat från häftet jag fick på huset, därav den dåliga kvaliteten. Men nu har jag bytt ut dom flesta i alla fall som ni kan se lite längre ner!

Jag och P blev så fulla i skratt när vi en kväll tittade på Bygglov och i pausen fick se en reklamfilm för Alvsbyhus. Det var nästan så jag trodde att någon skulle hoppa fram och skrika "dolda kameran!" eller något i den stilen. Reklamfilmen handlar ju uppenbart om oss... (Familj med tre barn varav två flickor och en pojke, bor i trång lägenhet på 4:e våningen, flyttar till rött hus med vita knutar...haha)

Kunde varit vi!

1 kommentar:

Kiki sa...

Ha ha... Klockrent!! Det kunde varit ni.
Tänk vad underbart för er med ett ordentligt kök, en rymlig hall och bara kunna öppna dörren och släppa ut barnen... *ler* Snart är det verklighet.
Grattis än en gång!!
Kram, Kiki