torsdag 19 februari 2009

Planering för huset... (-10 dagar)


Jag ska ta hem lite A3 papper från jobbet som jag kan skissa på. Tänkte ha ett papper för varje rum där jag sätter fast små tapetprover, textilier, skriver upp idéer och klistrar in bilder på möbler. Då blir det lättare att få en översikt på hur rummet kommer se ut och vad man har för tanke med inredningen. Visst är jag organiserad? ;-)

Satt uppe igår kväll och gjorde ett litet idéark på datorn för Mollys rum. Det blev inte alls som jag först hade tänkt eftersom jag inte orkade titta på mina anteckningar om rummet i en annan bok. Dom flesta möblerna kommer här från Ikea och egentligen tänkte jag nog blanda lite friskare än så. Men vi får se, man får ju tänka på ekonomin också och Ikea är ju ett billigt alternativ till rena designprodukter. Vad jag egentligen vill få ut är lite roliga, annorlunda och smarta lösningar för lek och förvaring i barnrum. Får se vart det bär!

Nu måste jag få lite sömn, imorgon får vi folk på besök!

Inga kommentarer: