söndag 8 februari 2009

Lägga barn...

Har borstat tänderna på barnen och tycker att dom ska somna snart. Vi ska upp jättetidigt imorgon och det blir lämning på dagis i ottan. Jag är hur trött som helst och skulle kunna somna, men eftersom jag måste ha min egentid på kvällen så vägrar jag lägga mig än på ett tag...

Dagen har vi spenderat i Slottskogen med ett syskonpar från dagiset och deras mamma. Barnen hade jättekul tillsammans och det var skönt att få frisk luft, trots att det var lite kallare än vad jag räknat med. Vi värmde oss på ett café i närheten där barnen fick pannkakor. Riktigt mysigt :-) Hade inte med mig kameran så tyvärr blev det inga bilder...

Om tre veckor så görs en allergisanering av huset (har ju funnits hund där) och efter det är det dags att flytta in! Då är det bara VÅRT! Kan ju knappt tänka på annat än flytten - hur ska jag klara mig i tre veckor nu? Kanske ska börja packa lådor redan?

Mys.

Inga kommentarer: