fredag 23 januari 2009

Mycket att se fram emot!

Idag känner jag mig helpirrig och jag tänker på huset hela tiden. Inflyttning blir i slutet av feb/början på mars, spännande... har tittat på husbilderna säkert tusen gånger. Skulle nog kunna rita upp planlösningen för hand in i minsta detalj.

Jag har mer roliga saker att se fram emot, imorgon ska vi på kalas och på kvällen blir det utgång med några tjejkompisar. Nästa fredag är det också utgång. Åh vad jag vill ha nya partykläder men får mig hålla plånboken stängd med tanke på husköpet...

En glad tjej idag! Bakom mig fotot på mina darlings.

Alice tittar på husbilderna.

Lämnade två glada barn på dagis imorse. Oliver var väldigt snäll pojke imorse och sa att han minsann tänkte ge mig av sitt godis idag om jag ville. När vi stod i hallen och precis skulle gå så sa han "mamma, jag är glad att du finns." Jag smälter totalt...

Min älskling med sylt runt munnen. Foto från i höstas.

Molly idag, leker med ponnyhästar.

Snart ska jag hämta barnen på dagis, kanske blir en sväng till Universeum efter det. Måste slita mig från datorn nu för Molly äter upp min mobil...

Härlig helg till alla!

Inga kommentarer: