torsdag 1 januari 2009

Nytt år - nytt liv

Förkyld Molly leker med Fiffi-huset

God morgon 2009! Nu är 2008 års pinsamheter glömda. Som när jag igår hade varit på bio med Alice och sedan märkte att jag hade glömt sminka mig. Opsidaysi, man är lite tankspridd som trebarnsmamma...

Detta är året då följande kommer ske:
  • Jag ska börja jobba (efter nästan 4 års mammaledighet!)
  • Alice ska börja i skolan!
  • Vi ska gå på visningar och förhoppningsvis köpa hus!
Så det kommer bli ett händelserikt år med ett helt nytt liv för oss.

Slutligen dom sista bilderna tagna 2008.

Alice försökte verkligen vara upp till tolvslaget, men somnade innan...

Så fort våra gäster gick hem släppte jag ut håret och bytte om till myskläder...

...och så åt vi favvoglassen Häagen-Dazs med en kopp kaffe till!

Inga kommentarer: