lördag 28 mars 2009

Sådan mor sådan dotter

Idag fick jag lite egentid och åkte iväg på shopping. Kom hem med nya kläder till Molly, tights, kofta och linne till mig samt två par svarta skor - sneakers och ett par med lite klack. Det var åter igen vår i luften (efter de snöiga marsdagarna) och den energi jag saknade för några dagar sedan har jag fått igen med råge! Det är otroligt härligt att sticka iväg ensam och shoppa kläder :-) Det bästa var att jag fick 20% rabatt på Din Sko (speciellt erbjudande) + 30% rabatt på barnkläderna (jag hade två kuponger på lindex barn). Jag gillar att fynda, om ni inte redan märkt det...

När jag kom hem igen var P och barnen ute i solen. Dom hade varit ute en liten stund så vi gick in för en fika. Kompisen Lollo kom över med sina två pojkar och vi lekte och busade en lång stund. Mollsan fick sina nya kläder och jag märkte att jag råkat ta på mig liknande själv... det går inte att ta miste på vilken stil jag gillar - tights och skön tunika!



Ikväll var det Robinsson på tv och jättegod mat som P lagat. Nu stundar min favvoglass som han hade köpt - Häagendatz Strawberry Cheeseckake :-)

Ha en riktigt mysig lördag!

Så här mysigt har vi det ikväll.

Inga kommentarer: