söndag 22 mars 2009

Lycka med egen trädgård







Nu har våren början smyga sig på och igår var en riktigt fin dag! Solen kom fram med jämna mellanrum och jag passade på att släppa ut barnen i trädgården. Jag har lite planer på vad jag vill göra med den i sommar. Gunga, sandlåda och lillstuga! Vi har redan en liten bod där förra ägaren förvarade gräsklipparen. Tror det går att såga ett hål i ena väggen och sätta dit ett fönster och måla allt där inne vitt.

Men allt här är inte bra, jag misstänker att Oliver är allergisk. Han har haft kliande ögon av och till och nu rinner hans näsa... Har ju bott hund här i huset innan och det kan vara det som spökar. Jag själv är allergisk men känner inte av det så mycket, främst första dagen vi flyttade in när allt damm röjdes upp. Så det blir väl en allergiundersökning hos läkaren snart...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder!! Vi ses på fredag.
Kram, Kiki

Rrrr sa...

Fin tapet, tycker jag. (Bra Pasi!) Den är modern och inte så barnslig som man snabbt växer ur, tänk på det Jillsan. Ibland måste man ju ge efter för karlarna. (workin´ on it..)

Just nu är jag själv nyfiken på när(OM) krokusarna och tulpanerna som jag planterade i höst, kommer upp. Kul med vår och egen trädgård!

Jill sa...

Ja, han får bestämma ibland. Men det tar emot ;-)

Det är underbart med trädgård. Här har vi också märkt lite som blommar upp här och var! Ska fota så fort solen kommer fram igen.