onsdag 29 juli 2009

Tilda dockor och hjärtan till försäljning!

Min svärmor tillverkar dessa otroligt fina och välsydda Tilda dockor. Det är hennes hobby att sitta och pyssla med detta (samt keramik) och hon är väldigt duktig och noggrann. Önskar att jag själv hade mer tid till att lära mig konsten att sy dessa... Mycket pill är det i alla fall med små små tofflor, hår och kläder!


Vintage Ängel 250:-

Vintage Ängel 250:-

Vinter Ängel 250:-/styck

Hjärtan 100:-/styck
Grönt eller rosa-rutigt med målade träbrickor
Vitt luddigt med påsydda lappar och broderad text
(se även bild nedan)


Nalle med påsydda lappar och broderad text 200:-

Kontakta mig ifall ni är intresserade av att köpa en! Kanske som present, dopgåva eller till er själva? Vill ni ha mer utförliga bilder så säg gärna till så kan jag maila över.

2 kommentarer:

www.syfroken.se sa...

Otroligt fina!

www.syfroken.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.