fredag 17 juli 2009

Nyslingad!

Imorse hade Molly krypit upp i Olivers säng och där satt dom båda två och läste bok. Det är så roligt när man smyger sig på barnen utan att dom ser en, kul att se vad dom gör när dom tror att dom är själva!




Oliver gillar verkligen denna bok "Morfar är sjörövare", kan verkligen
rekommenderas till små killar och även tjejer för den delen!




This is the new me! Gjorde folieslingor igår hos min frisör i stan. Har inte varit så ljus på länge, men det blev inte samma ljusa nyans som jag tidigare haft utan denna var mer guldig. Hon fick lite fria tyglar på mig och lockade håret lite med en plattång (ja, det låter konstigt - men det går!) vilket blev väldigt fint på min utväxta lugg. Undrar just om jag klarar att göra likadant själv...

Idag är P hemma från jobbet och vi ska få saker gjorda. Köpte nya utemöbler igår som ska oljas. Alice rum ska spacklas och slipas. Golvfärg och tapet skall köpas - OCH vi ska hinna bada. Gissar att denna dagen blir fullspäckad...

Nu ska jag fixa frukost!

2 kommentarer:

www.syfroken.se sa...

Ja, visst är det roligt att lyssna på barnen när de inte ser!
Vad fin du blev i håret! Det passar dig jättebra.

Jill sa...

Tack så mycket :-)