tisdag 9 juni 2009

Halva mitt liv, hela mitt hjärta

J + P = sant

"We were both young when I first saw you..."

Imorgon så firar jag och min älskling 15 år! Nästan halva mitt liv har vi varit tillsammans och jag kunde aldrig tro att när vi stod utanför café Tintin en vårdag i slutet på maj 1994 (herregud vad längesen!) att det var han jag skulle flytta ihop och få tre underbara barn med. Då tog man en dag i sänder och när vi väl hade blivit tillsammans så sa vi att max två år skulle vi vara ihop. Två år som blev tre, som blev fyra och blev fem... som blev femton! Hittade ett brev häromdagen som jag skrev i skolan "jag har en pojkvän som heter P..." Och det har jag fortfarande. Kanske jag kan kalla honom "min äkta man" en dag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken fin bild på er två! Men du ser likadan ut idag! Pasi har blivit lite manligare, hehe.
Grattis! Ja, bröllop låter ju kul (och stressigt". ; )
Mvh
Riitta

Jill sa...

Ja, när jag ser gamla bilder så ser jag nästan likadan ut! Långt hår, samma frisyr. Enda skillnaden hittar man på magen tror jag... :-)