torsdag 11 juni 2009

Bord för två

Gårdagen blev en jättetrevlig kväll då P kom hem från jobbet samtidigt som min mamma. Aha! Det var som jag trodde att hon skulle sitta barnvakt så att vi kunde smita iväg själva, vilket inte händer så ofta. Barnen hade fått köttfärssås till middag men trots att jag var jättehungrig så sparade jag min aptit till kvällen. Vi tog en bit mat på Blomstermåla i Särö som är ett väldigt mysigt ställe alldeles vid havet. Nu blåste det lite för mycket för min smak, men när det är varmare och soligare är det underbart att sitta på uteserveringen och se solen gå ner. Västkusten är vacker! Jag hoppas på bra sommarväder snart för jag ska tillbaka hit för lite tjejsnack med kompisar om ett par veckor...


Lite pussar på vägen

Lånad bild från Blomstermålas egen hemsida.

Mums. Brownies med kaffemilkshake, för den som älskar söta efterrätter...

Skönt att det äntligen är fredag imorgon. Jag har avbokat mitt frisörbesök då jag inte kan med att vara borta från jobbet bara för att klippa mig... Fick en tid i slutet på juni, efter jobbet. Men då ska jag bara göra slingor för klippningen måste jag ta pronto vilken dag som helst hos vilken frisör som helst. Som jag berättat tidigare var det ett halvår(!) sedan jag klippte mig och det känns - och syns! Måste bli blond och hårfin till semestern!

Nu ska jag springa ner för trappan till min söta sambo som lagat lite mat så här på kvällen. Jättenyttigt eller hur?

Inga kommentarer: