torsdag 7 maj 2009

Imorgon är det Girls night!




Efter flera helger av hemmasittande ska jag äntligen hem till min goa kompis Kiki imorgon för lite tjejsnack och middag. Ska bli så kul och helt underbart att bara få vara. Har saknat detta jättemycket, att bara sitta med en tjejkompis och i lugn och ro smutta på ett glas vin. Kanske går vi också ut? Hur som helst så gör det inget om vi bara stannar hos henne, jag är så glad över att få lite time-out från vardagsstressen som jag beskrev i förra inlägget. Och att umgås med Kiki är alltid kul :-)

Fast, jag har inget att ha på mig (som vanligt). Inget festligare iaf, bara vardagskläder. Får rota igenom garderoben efter något kul - kanske "den lilla svarta"?

Köpte lite kläder igår till barnen. Det är ju oftast så när man får barn - man prioriterar dom före sig själv. Även när man har bestämt sig för att BARA handla till sig själv så slinker man in på barnavdelningen... det är ju trots allt väldigt kul att handla små söta grejer!

Min nya tunika som kommer från Lindex. Gillar inte skjortor med kragar, men jag
passar ofta på att köpa när jag ser en utan. Denna är v-ringad, jättefin till jeanstights också!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,

Vilken söt tunika, skall också iväg och kolla på lite nya kläder.

Ha det kul på tjejmötet, man behöver lite egen tid ibland.

Kram
Riitta