fredag 29 maj 2009

Grattis min skatt!

Min goa 4-åring!

Bild tagen för några dagar sedan, lustigt nog
har han på sig samma t-shirt som idag.

Idag fyller min lilla prins 4 år! Eftersom Molly är febrig idag stannade jag hemma från jobbet. Vi tände ett tårtljus på en rulltårtsbit som han fick på en bricka ihop med o´boy och macka, sedan gick vi upp och sjöng för honom. Han var riktigt glad och öppnade ivrigt alla presenter, med lite hjälp av systrarna. Jag tror han kommer få en finfin dag! Morfar ska hämta honom med sin sportbil och detta har han ingen aning om än... han kommer nog vara världens lyckligaste kille sen!

Presenter som han fick: Piratlego, riddare med kanoner, bollar,
stor lastbil, dinosaurier, pussel och Carsbilar.

Jag tycker det är så mysigt med födelsedagar, vill verkligen hålla på traditionen om paket på morgonen med tänt ljus och födelsedagssång, samt kort med siffra som jag brukar ha till barnen. Det är något speciellt när barn fyller år! Själv vill jag stanna där jag är på 31.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratta lille "Emil" ifrån oss alla! Vi har samma tradition, bricka till sängen med tårta och varm choklad och presenter. (och varje gg låtsas barnen att de sover fast de har varit vakna från ottan och bara väntat). Kul!

Kram
Riitta