fredag 3 oktober 2008

Frisörbesök

Igår var jag åter igen hos min favoritfrisör Cissi. Jag gick dit med en tanke om att jag skulle bli ljus igen, blonda slingor i överhåret och behålla mitt mörka underhår. Gillar att vara blond, det får mig att känna mig så pigg! Speciellt på vintern när man bara går i mörka kläder och känner sig grå. Tyvärr får jag ju den där trista utväxten som man måste färga stup i kvarten... Så därför blev det mörkt med endast ett fåtal ljusa slingor. Men jag blev nöjd, det blev bra! Fast i vår blir jag ljus igen...

2 kommentarer:

Pia sa...

ÅÅ vad fint det blev. och vad ROLIGT med en bild på dig gumman!

Så kul att kika in på din blogg imellanåt.

jag har ju satt lösen på min men det får du gärna om du vill! jag är ju oxå mörk nu för tiden.

KRAM

Jill sa...

Jag är jättedålig på att få tid till att skriva här, skulle vilja skriva så mycket mer och lägga ut fler bilder! Det ska bli ändring på det :-)

Jag kan få lösenordet av dig när vi träffas nästa vecka!

Kram på dig